Regulacja mocy retardera dla pojazdów z, Scania

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Technical
information
05
TI 05-00 02 10 T
pl
Regulacja mocy retardera dla pojazdów z
automatyczną skrzynią biegów
Opis
Scania otrzymała sporo uwag dotyczących
mocy retardera przy hamowaniu za pomocą
pedału hamulca. Standardowe ustawienia
fabryczne mogą zostać zmienione przez
podłączenie nowych przewodów do złącza
C257. Zmieni to opór w obwodach.
Rozwiązanie serwisowe
Podłącz nowe przewody GA8, GA9, GA10 i
GA13 zgodnie ze schematem poniżej.
Potrzebne są cztery złącza 815 692 i dwa
złącza 815 690.
Pojazdy wyprodukowane przed styczniem
1998 zostały wyposażone w te przewody
standardowo.
Scania Södertälje
1 235 759
Scania Zwolle
4 385 806
©
Scania CV AB 2000-02
1 (2)
Położenie I przełącznika S109 odpowiada
położeniu dźwigni ręcznych 1–3. Gdy
przełącznik S109 jest w położeniu II, można
wybrać położenie dźwigni ręcznej 4–6.
Wymagany poziom mocy można osiągnąć
łącząc przewody mostkiem lub
przemieszczając przewody jak pokazano w
tabeli.
Przełącznik S109 moc retardera
w %
Kolor przewodu do złącza C257
Położenie
0
Położenie
I
Położenie
II
1 2 3 4 5 6 7 8
65
- - vt - vt vt bu wh
16
84 - vt vt - vt vt bu wh
100 vt vt vt - vt vt bu wh
65
- - vt - vt bu bu wh
0
28
84 - vt vt - vt bu bu wh
100 vt vt vt - vt u u h
65
- - vt - bu bu bu wh
48
84 - vt vt - bu bu bu wh
100 vt vt vt - bu bu bu wh
Oznaczenia kolorów:
Standardowe, ustawiane fabryczne poziomy
mocy to:
vt fioletowy
bu niebieski
wh biały
Poziom 0
0 %
Poziom I
28 %
Poziom II
65 %
2 (2)
©
Scania CV AB
TI 05-00 02 10 T pl
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tejsza.htw.pl
  •