Rewolucja social media resome, Septem

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->•Kup książkę•Poleć książkę•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to! » Nasza społecznośćSPIS TRE CIWst pRewolucja social mediaMarketing si zmieniaMarketer to researcherZmiana narz dziBiznes jako otwarta ksi kaTransformacja dzia u marketinguKonsument ewoluujeEra technologiiZmiana psychikiInicjatywy spo eczneSocial Business IntelligenceZmieniaj ca si rola strategów social mediaSiedem kluczowych trendów w social mediaPodsumowanie91518181819202020212122222326Monitoring internetuSze wa nych cech aplikacji monitoringu sieci,na które warto zwróci uwagKluczowe zastosowania narz dzi monitoringu internetuNarz dzia monitoringu internetu33343742Kup książkęPoleć książkę6|Rewolucja social mediaPrzysz o monitoringu internetuCzy monitoring internetu mo e przewidzie przysz o ?Monitoring social media dla e-commercePi porad dotycz cych social media dla e-commercePlatformy social commercePodsumowanie485051535659Ochrona reputacjiNie ignoruj negatywówNie tra czasuNie odpowiadaj atakiemNie zrzucaj winy na kogo innegoZbuduj spo eczno ambasadorów markiLudzka twarzUmiej tnie prowad zakulisow dyskusjDowiedz si jak najwi cej o kliencieSpójno komunikacjiNiewiedza lepsza od wygadywania g upotPi wskazówek dotycz cych zarz dzania reputacj w sieciZarz dzanie reputacj w sieci. Stadium przypadkuPodsumowanie6364646565666666676767687174Social BusinessOsiem dobrych praktyk budowy spo eczno ciowego biznesuPodsumowanie777986Dobre praktyki budowy marki w Social MediaLepsze zrozumienie odbioru markiWyjd ze swojego biuraOpu swoj bezpieczn strefTrzy wskazówki jak ucz owieczy mark za pomoc wideoPi porad dla marek na PinterestTrzy sposoby promowania marek przez InstagramPodsumowanie898990909193102105Kup książkęPoleć książkęSpis tre ci|7Consumer insightsStyl ycia powi zany z markTrwa e warto ci firmySze dobrych praktykzwi zanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckichPodsumowanie109109110112116Analiza i pomiar skuteczno ci dziaáa w social mediaWst p do analizy i pomiaru29 przyk adów ROI w social mediaPodsumowanie121122134148Obsáuga klienta w social mediaLuki w klasycznej obs udze klientaKonsument onlineZmiana kultury pracyElementy w realizacji zmiany kultury pracyNetykietaJak radzi sobie w „trudnych sytuacjach”, czyli co z trollami i spamerami?Wp ywowi autorzyPi typów influencerów w social mediaSiedem dobrych praktyk budowania zaanga owania influencerówDotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematuROI obs ugi klienta w social mediaPodsumowanie151152153154155158163164165165167170176Wsparcie sprzeda yKrok 1: do cz do spo eczno ci i zbuduj wizerunekKrok 2: okre l najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcamiKrok 3: cz siKrok 4: buduj zwi zekKrok 5: w cz si do rozmowyCztery porady zwi zane ze sprzeda w social mediaOsiem przypadków wykorzystania kuponów w social mediaPodsumowanie181182182183184184185188192Kup książkęPoleć książkę [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tejsza.htw.pl
  •