Psychologia szefa 2 Coaching narzedziowy psy2co, Sensus

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentuniniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodąkserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądźtowarowymi ich właścicieli.Autorzy oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne.Wydawnictwo HELION nie bierze jednak żadnej odpowiedzialności ani za ichwykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lubautorskich. Wydawnictwo HELION nie ponosi również żadnej odpowiedzialności zaewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.Natomiast autorzy wraz z Wydawnictwem KONTRAKT/OSH biorą pełną odpowiedzialnośćza przedstawione w książce propozycje standardów oraz algorytmy działania, którepomagają szefowi osiągać zamierzone cele i chronić ważne dla niego wartości.Redaktor prowadzący: Barbara Gancarz-WójcickaProjekt okładki: Jan PaluchKorekta językowa: Jarosław KacorzykWydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail:onepress@onepress.plWWW:(księgarnia internetowa, katalog książek)Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt/OSHul. Niedźwiedzia 12B, 02-737 Warszawatel. 22 853-74-51, 608-208-106e-mail: katarzyna.chojnacka@kontraktosh.pl(zamówienia indywidualne i firmowe)Drogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adresMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.ISBN: 978-83-283-0206-8Copyright © Wojciech Haman, Jerzy Gut 2015Printed in Poland.•Kup książkę•Poleć książkę•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to! » Nasza społecznośćSpis tre ciWst pO potrzebie coachingu ........................................... 7Dlaczego chcemy pokaza , e prowadzenie coachingumo e by proste i atwe? .................................................. 9Dla kogo napisali my t ksi k ? .................................. 13Czym jest praktyczny coaching narz dziowy? ............. 15Rozdzia 1. Filozofia i mechanizmy coachingunarz dziowego ....................................................... 17Jak radzi sobie z nerwic ,stosuj c coaching narz dziowy? ................................... 19Czym jest nerwica, której wszyscy podlegamy? ........... 25Coaching jako forma pomocy.Jak pomaga naturalnie i po ludzku? ........................... 33Coaching wdra any z inicjatywy szefa,czyli pa skie oko konia tuczy ........................................ 39Czym jest standard handlowy lub szefowski?Kiedy warto da podw adnym „kamizelkratunkow ”? .................................................................... 43Coaching narz dziowy — mity i szanse ....................... 47Dylematy szefa w roli coacha ......................................... 51Rozdzia 2. Procedura coachingu narz dziowego ................. 55Etapy coachingu narz dziowego.Orientacyjna mapa dzia ania, aby by o atwiej ............ 57Krok pierwszyPrzekazanie zespo owi decyzji o wdro eniu coachingu .... 59Kup książkęPoleć książkęSPIS TRE CIKrok drugiUmowa z podw adnym.Rola coacha i ustalenie celów ........................................ 63Krok trzeciObserwacja pracy podw adnego .................................... 69Krok czwartyInformacje zwrotne o atutach i rezerwach .................... 75Krok pi tyWybór obszaru do rozwojui pomys y nowych zachowa ........................................ 93Krok szóstyTrening nowych tekstów i zachowa .Pracujesz na sukces swojego podopiecznego ............ 113Krok siódmy ........................................................................Zako czenie coachingu— czyli wa ne pytania i umowa .................................. 119PodsumowanieWszyscy jeste my coachami ........................................ 121Rozdzia 3. Kilka zapisów sesji coachingowych ................. 125Sesja 1Coaching rodzicielski ................................................... 127Sesja 2Kole e ski coaching zawodowydotycz cy wspó pracy wewn trz firmy ....................... 135Sesja 3Coaching handlowy w relacji szefpodw adny ........ 145Sesja 4Coaching szefowski. Jak dogl da i doskonalistandardy pracy podleg ej kadry kierowniczejw relacji z podw adnymi? ............................................ 155Zako czenie ........................................................ 1636Kup książkęPoleć książkęJAK RADZI SOBIE Z NERWIC , STOSUJ C COACHINGNARZ DZIOWY?JAK RADZI SOBIE Z NERWIC ,STOSUJ C COACHING NARZ DZIOWY?JAK RADZI SOBIE Z NERWIC ?Uwa amy, enerwica to stan, w którym kto u ywa jakiegozachowania w sposób przymusowy, mimo e widzi, i ten spo-sób jest nieskuteczny i dodatkowo nara a go na niepo danekoszty.Poka emy to na przyk adzie naszego pracownika, którynie potrafi odnie si do oporu klienta inaczej ni walk naargumenty i przekonywaniem do swoich racji. Mo na powie-dzie , e w relacji z oceniaj cym i deprecjonuj cym go klientemmia nerwic , bo reagowa uporczywie tylko w jeden sposób.W sprawie takiej w a nie nerwicy poprosi o pomoc i coachingMariusz, podw adny jednego z autorów tej ksi ki:— Wojtku, mam k opot z wa nym klientem. Bardzo si oba-wiam jego krytycznych uwag, bo mnie to wkurza, irytuje i wy-prowadza z równowagi. Nie daj rady przekona go do swoichracji i rozmowa kuleje. Zaraz opowiem ci co wi cej o klienciei ca ej sytuacji...19Kup książkęPoleć książkę [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tejsza.htw.pl
  •